aftellen is begonnen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van brunoenrenee - WaarBenJij.nu aftellen is begonnen - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van brunoenrenee - WaarBenJij.nu

aftellen is begonnen

Door: webmaster

14 Oktober 2008 | Nederland, Utrecht

nog twee weken en een beetje en dan zitten we dus in t vliegtuig... beetje bij beetje zijn we al aan het inpakken ;) en ook onze route zijn we aan t uitstippelen.. we willen zoveel zien eigenlijk nu al te weinig tijd.. wie weet blijven daar wel.. haha

volgende berichtje zal toch echt vanuit nieuw zeeland zijn

• 15 Oktober 2008 - 05:59

Diana:

Ik wist niet dat we zo lekker strand hadden in Utrecht? Maar een goede reis natuurlijk en wees een spons en absorbeer!

• 15 Oktober 2008 - 23:12

Anne:

Een heerlijk vooruitzicht! Dat wordt genieten. Heel veel plezier en ik zal jullie verhalen volgen ;)

Liefs, Anne

• 17 Oktober 2008 - 10:03

Mirjam&Maor:

Bijna,bijna weg,we hopen dat jullie in die korte tijd toch nog veel kunnen zin.Wij blijven jullie volgen,veel plezier en een Dikke Kus m&m

• 19 Oktober 2008 - 15:07

Jannes:

Nou veel plezier daar he.
    Ik heb Oud-Zeeland nog niet eens gezien.
    Is er ook een IML-tocht daar?
    Groetjes, Eel

Abendroth:

hallo het beste

• 30 Oktober 2008 - 08:32

Andre Abendroth:

een goede reis en veel plezier in n.z en goed uitkijken met links rijden doeg ......